Śniadaniowe brownie

Śniadaniowe brownie składające się z naturalnych, bezglutenowych składników zaskoczą każdego prostotą swojego przygotowania. Pomimo konieczności wypieczenia tego produktu całość preparacji masy nie powinna zająć więcej niż 10 minut. Łatwość w wykonaniu tego przepisu to nie jedyna jego zaleta. Niskowęglowodanowe brownie, które proponujemy w wariancie śniadaniowym sprawdzą się idealnie w diecie każdego diabetyka, który restrykcyjnie przestrzega norm spożywania cukru. Jedna porcja potrawy zawiera zaledwie 130 kalorii i 30 gramów węglowodanów.

Składniki

  • Kubek płatków owsianych instant

  • 3/4 kubka brązowego cukru

  • 1/2 kubka bezglutenowej mąki do pieczenia

  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

  • pół łyżeczki cynamonu

  • szczypta soli

  • jeden zmiażdżony banan

  • 1/4 kubka mleka ryżowego

  • 1 jajko

  • kilka kropel ekstraktu waniliowego do smaku

Sposób Przygotowania

  • Rozgrzać piec do temperatury 170-180 stopni
  • Dokładnie rozmieszać w dużym naczyniu wszystkie przygotowane przez nas składniki na masę ciasta i wysmarować blachę żaroodporną masłem przeznaczonym do pieczenia
  • Masę na brownie pieczemy około 20 minut, po czym odstawiamy do ostudzenia nim pokroimy całość na kawałki

Leave a Comment

Your email address will not be published.