Sos czosnkowy bez tłuszczu i laktozy

Sos czosnkowy potrafi nieźle namieszać! Jednak ten przepis nie zawiera ani grama laktozy, ani tłuszczu. Nawet na diecie dr Dąbrowskiej można jeść specjalnie przyrządzony sos czosnkowy.

O setkach prozdrowotnych właściwościach czosnku mam nadzieję, że nie muszę nikogo przekonywać. Chyba że jednak znalazł się jakiś niedowiarek? Odezwij się w komentarzu, a na blogu pojawi się post o korzyściach ze spożywania czosnku.

Przepis na ten sos czosnkowy jest dosyć prosty. Z pewnością większość produktów masz w kuchence. Jego bazą jest uniwersalny kalafior, o którym ostatnie dni głośno na blogu.

Składniki

  • 1/2 główki kalafiora

  • 2 ząbki czosnku

  • 1/4 selera

  • szczypta gałki muszkatołowej

  • posiekana świeży koperek

  • sól himalajska

  • pieprz

  • szczypta czarnej soli

Sposób Przygotowania

  • Opłucz kalafiora pod zimną wodą, a następnie podziel na różyczki. Obierz seler i pokrój w kostki. Włóż warzywa do garnka, zalej wodą i gotuj, aż zmiękną.
  • Dodaj przyprawy i zblenduj na gładką masę.
  • Sos udekoruj świeżym koperkiem.

Smacznego!


Poznaj sekrety trawienia zapisując się na newsletter Fundamenty Zdrowia

Leave a Comment

Your email address will not be published.